OPĆA GIMNAZIJA

  • četverogodišnja općeobrazovna i matematička škola čija je svrha osposobiti učenika za samostalno učenje te logičko i stvaralačko mišljenje, razviti opću kulturu, potrebu za novim spoznajama i istraživačku djelatnost
  • učenici svoje srednjoškolsko obrazovanje završavaju polaganjem državne mature
  • priprema za nastavak školovanja

 

  TEHNIČAR ZA RAČUNARSTVO

  • četverogodišnji strukovni program obrazovanja
  • učenici četvrtog razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada pod vodstvom mentora, nastavnika struke, čime stječu srednju stručnu spremu
  • učenici  četvrtog razreda, koji to žele, mogu polagati ispite državne mature te nastaviti svoje školovanje na fakultetima ili višim školama

  Tehničar za računarstvo:

  • sastavlja, servisira i održava opremu
  • instalira gotove programe u računalo
  • nabavlja komponente za računalo i provjerava njihovu ispravnost prije ugradnje te priprema pomoćni materijal
  • održava, servisira i otklanja neispravnosti na računalu
  • bavi se dogradnjom dodatne opreme i proširivanjem rada računala
  • posao zahtjeva znatnije naprezanje vida jer se radi o vrlo sitnim detaljima

TEHNIČAR U STROJARSTVU 

  • četverogodišnji strukovni program obrazovanja
  • učenici četvrtog razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada pod vodstvom mentora, nastavnika struke, čime stječu srednju stručnu spremu
  • učenici  četvrtog razreda, koji to žele, mogu polagati ispite državne mature te nastaviti svoje školovanje na fakultetima ili višim školama

REFERENT ZA POSLOVNU EKONOMIJU 

  •  četverogodišnji strukovni program obrazovanja
  •  učenici četvrtog razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada pod vodstvom mentora, nastavnika struke, čime stječu srednju stručnu spremu
  •  učenici  četvrtog razreda, koji to žele, mogu polagati ispite državne mature te nastaviti svoje školovanje na fakultetima ili višim školama

Referent za poslovnu ekonomiju:

  • radi na poslovima bankarstva, marketinga, računovodstva ili financija
  • može raditi u bankama, osiguranju, turizmu, trgovinama, različitim državnim institucijama ili kao privatni poduzetnik
  • od ekonomista se očekuje preciznost, sistematičnost, odgovornost kako bi se izbjegle pogreške u radu s novcem ili podacima
  • za uspješno obavljanje posla, nužno je dobro poznavanje rada na računalu, posebno programa za obradu teksta i programa za matematičke i statističke obrade
  • razvijene matematičke sposobnosti preduvijet su za obavljanje ovog posla
  • zbog čestog rada u timu, ekonomist  mora biti sklon radu i suradnji s ljudima

FRIZER  

  • trogodišnji obrazovni program
  • učenici trećeg razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada te time stječu srednju stručnu spremu
  • učenici trećeg razreda na kraju svog naukovanja polažu pomoćnički ispit te stječu pomoćničko zvanje. Nakon dvije godine rada u struci mogu steći majstorsko zvanje.

Frizer:

  • pruža usluge oblikovanja i njege kose te uređivanja brade i brkova, izrađuje perike i umetke za kosu, pruža uslugu bojenja trepavica i obrva te dekorativnog šminkanja
  • frizeri se zapošljavaju u frizerskim salonima, no rade i u kazalištima, na televiziji ili filmu
  • frizer treba biti kreativan, s izraženim smislom za estetiku te komunikativan, strpljiv i ljubazan s kljientima
  • zapreke za obavljanje ovog posla su problemi s dišnim sustavom, alergijske reakcije, problemi s koštano-mišićnim sustavom zbog dugotrajnog stajanja na nogama

MONTER STROJARSKIH INSTALACIJA

  • trogodišnji obrazovni program
  • učenici trećeg razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada te time stječu srednju stručnu spremu
  • učenici trećeg razreda na kraju svog naukovanja polažu pomoćnički ispit te stječu pomoćničko zvanje. Nakon dvije godine rada u struci mogu steći majstorsko zvanje.

Monter strojarskih instalacija:

  • postavlja, nadzire, održava i popravlja toplinske uređaje za centralno, plinsko ili električno grijanje, kao i centralne sisteme klimatizacije
  • montira centralno, plinsko i električno grijanje
  • radi rutinske provjere i popravke, instalira i servisira centralne sisteme klimatizacije
  •  zapreke za obavljanje ovog posla su smetnje vida i sluha, neraspoznavanje boja, strah od visine, sklonost alergijama, bolesti kože

AUTOMEHATRONIČAR

  • trogodišnji obrazovni program
  • učenici trećeg razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada te time stječu srednju stručnu spremu
  • učenici trećeg razreda na kraju svog naukovanja polažu pomoćnički ispit te stječu pomoćničko zvanje. Nakon dvije godine rada u struci mogu steći majstorsko zvanje.

Automehatroničar:

  • popravlja i održava motorna vozila u servisnim i remontnim radionicama, servisima proizvođača i prodavača te u obrtničkim radionicama
  • zamjenjuje i nadopunjava tekućine, kontolira i podešava rad mehanizama, izmjenjuje potrošene dijelove, zateže vijke i podmazuje pokretne dijelove
  • vrši ispitivanje motora s unutarnjim izgaranjem, kočionih sustava, sustava paljenja i uređaja za pročišćavanje ispušnih plinova
  • zapreke za obavljanje ovog posla su alergije, epilepsija, smetnje u radu dišnih organa, oboljenja kralježnice
  • mora imati dobar vid i sluh, sposobnost razlikovanja boja te razvijenu motoriku i preciznost ruku i prstiju

    ELEKTROINSTALATER

    • trogodišnji obrazovni program
    • učenici trećeg razreda završavaju svoje srednjoškolsko obrazovanje izradom i obranom završnog rada te time stječu srednju stručnu spremu
    • učenici trećeg razreda na kraju svog naukovanja polažu pomoćnički ispit te stječu pomoćničko zvanje. Nakon dvije godine rada u struci mogu steći majstorsko zvanje.

    Elektroinstalater:

    • postavlja, ispituje, stavlja u pogon i održava niskonaponske instalacije i postrojenja za raspodjelu električne energije, antenske i komunikacijske  instalacije, gromobrane
    • radi na obilježavanju instalacija, postavljanju cijevi i vodove
    • ugrađuju razvodne ormare, električne uređaje i elektroopremu
    • smanjene intelektualne sposobnosti i nemogućnost razlikovanja boja su zapreke u obavljanju poslova elektroinstalatera
    Skip to content