Obilježili smo Noć knjige aktivnostima koje su povezale knjige, kreativnost i razmišljanje o odnosu ljudi i životinja. Tema ovogodišnje Noći knjige bila je “O životinjama i ljudima”, a cilj je bio potaknuti učenike na istraživanje književnosti u kojoj životinje igraju ključnu ulogu.
Izložba knjiga s motivom životinja
U knjižnici su bile izložene knjige u kojima su životinje motivi ili glavni akteri radnje. Ova izložba pružila je uvid u književna djela koja prikazuju životinje kao zrcala ljudskih osobina i odnosa, ali i važnost životinja kao prijatelja čovjeka. Svi posjetitelji knjižnice mogli su istražiti bogatstvo priča koje životinje čine neizostavnim dijelom ljudskih priča.
Kreativno istraživanje o životinjama u knjigama
Učenici izbornog predmeta Hrvatski jezik pod vodstvom nastavnice M. Mihaljević i knjižničarke N. Ćorković istraživali su knjige u kojima se spominju životinje, prisjećali se omiljenih knjiga o životinjama iz djetinjstva i dramatizirali Ezopove basne. Osim toga, učenici su pisali i vlastite priče o životinjama, a zatim izradili plakate za priče koje su osmislili. Pritom su se zabavljali, razvijali kreativnost, ali i vještine izražavanja, istraživanja i timskog rada.
Sudjelovanje u programu Noći knjige Gradske knjižnice Dugo Selo
Deset učenika naše škole sudjelovalo je u programu Noći knjige u Gradskoj knjižnici Dugo Selo, gdje su interpretirali poeziju domaćih i stranih autora. Učenici su, uz podršku nastavnica B. Šoltes i M. Antolković te knjižničarke N. Ćorković, izvodili popularne pjesme hrvatskih pjesnika poput Grigora Viteza, Dobriše Cesarića, Ivana Slamniga ili Antuna Branka Šimića. Uz interpretaciju poezije, učenici su s nastavnicama pratili predstavljanje novih knjiga, glazbene nastup, te uživali u malom osvježenju i ugodnoj atmosferi.
Noć knjige još je jednom pokazala koliko knjige mogu povezati ljude, a istražujući teme o odnosu ljudi i životinja, učenici su se povezali s književnim svjetovima na novi način.
Još zanimljivosti s Noći knjige u gradskoj knjižnici Dugo Selo pronađite [ovdje].